איך אפשרי ליצור קשר עם לודג׳?
אנחנו כאן כדי לעזור לך! אתה יכול להגיע לצוות תמיכת הלקוחות שלנו באמצעות דוא"ל בכתובת hello@upwell.co.il. הצוות המסור שלנו זמין לענות על שאלותיכם ולספק כל סיוע נדרש
שימו לב שכרגע אין לנו קו טלפון, אך אנו עובדים באופן פעיל על הוספת אפשרות זו בעתיד.
אנו מקווים שהשאלות הנפוצות הללו ענו על חלק מהדאגות שלך. אם יש לך שאלות נוספות או שאתה זקוק למידע נוסף, אנא אל תהסס לפנות אלינו.
האם אפשר ליצור איתכם קשר טלפוני?
לצערי הרב לא,
כרגע אין לנו מענה טלפוני זמין אשר יכול ללוות אותכם בחיפוש אחר הנעליים הטובות עבורכם.
אבל אנו עובדים על פתיחת שלוחה טלפונית בקרוב ונעדכן אותכם לגביה.
בינתיים נוכל לעזור לכם בצורה המהירה ביותר דרך המייל או דרך הטופס ביצירת קשר.
כמה זמן ייקח להזמנה שלי להגיע?
זמני המשלוח שלנו מ7 ימי עסקים עד 14 ימי עסקים (לפי 1,000 ההזמנות האחרונות שלנו הממוצע עומד על 10 ימי עסקים) אך שימו לב שזה יכול להשתנות לפי מיקום מגורכם ומגוון דברים אחרים שיכולים להוות בעיה. כפי שמצורף בתקנון שלנו
זמני המשלוח קורים בין הימים א' - ה׳, לא כולל סופי שבוע וחגים. תקבלו עדכון במייל ובסמס בקשר למשלוח שלכם בכל שלב.
אני לא מרוצה מההזמנה, מה לעשות?
קודם כל חשוב לנו להגיד שאנו פתוחים לשמוע ממכם על הכל ונשמח לחוות דעתכם בנוגע לנעליים שלנו.
המטרה העילאית שלנו היא לגרום לכם לחוות חוויה טובה, איכותית עם הנעליים שלנו.
במידה ולא הצלחנו אז הכל בסדר, תפנו אלינו בטווח של 14 ימים מקבלת התיק ונציג שלנו יפנה אליכם, במידה וההחזרה תתבצע, אחריה, תקבלו החזר כספי.
האם אפשר למצוא אותכם בסניפים פיזיים?
לא,
אין לנו כרגע סניפים פיזיים, אנו פועלים באופן מקוון בשלבים אלה, אך בעתיד אנו בוודאות נפתח מקום אשר תוכלו לבוא, לראות ולנסות את הנעליים בעצמכם.